پشتیبانی شبکه

نصب و راه اندازي voip،فروش و پشتيباني شركت بهين ارتباط هوشمند تيلا

پشتیبانی شبکه

پشتیبانی شبکه را جدی بگیرید ! انتخاب نادرست = نابودی کسب وکار

پشتیبانی شبکه (network support) از دغدغه های اصلی صاحبان کسب و کار میباشد. شرکت بهین ارتباط هوشمند تیلا در زمینه پشتیبانی شبکه میدان فردوسی با تکیه بر دانش و نیروی های تخصصی آماده ارائه خدمات مهندسی شبکه شرکت ها  و سازمان ها می باشد. اگر مدیر و یا صاحب یک کسب و کار هستید که چندین کامپیوتر در مجوعه شما وجود دارد و نیاز به تبادل اطلاعات و یا اشتراک گذاری منابع سخت افزاری دارید، قطعا به خدمات پشتیبانی شبکه نیاز دارید. ما در گروه مهندسی تیلاتل این نیاز را درک کرده و راه حل های مناسبی برای شما داریم

“پشتیبانی شبکه دغدغه مدیران”

در این مقاله با ویژگی های یک شرکت حرفه ای پشتیبانی شبکه آشنا شده و خواهید دانست که به چه روش هایی از شبکه کسب وکار شما نگهداری می شود. در این نوشتار به بررسی اینکه پشتیبانی شامل چه مواردی می باشد نیز پرداخته می شود. در انتها خواهید دانست مزایا برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه چیست و فرآیند راه اندازی شبکه سازمانتان را توسط تیلابررسی خواهیم نمود.​

برای درک صحیح این مفهوم نیاز است ابتدا تعریفی کلی از شبکه کامپیوتری داشته باشیم.

به تعدادی کامپیوتر (حداقل ۲ و حداکثر بی نهایت) که به منظور اشتراک گذاری منابع سخت افزاری و نرم افزاری به یکدیگر متصل هستند، شبکه کامپیوتری گفته می گویند.حال با این تعریف، پشتیبانی شبکه به خدمات نگهداری شبکه به منظور حفظ پایداری و عملکرد مناسب آن گفته می شود.

پشتیبانی شبکه
تماس با ما
اگر صاحب یا مدیر یک کسب وکار هستید و با دغدغه های زیر مواجه هستید حتما به خدمات پشتیبانی شبکه نیاز دارید:

۱. آیا شبکه کامپیوتری شما پایدار نیست و با مشکل قطعی شبکه روبروست ؟(کارمندان به هنگام استفاده از نرم افزارها و سخت افزارها با مشکل مواجه می شوند)

۲. آیا می خواهید پهنای باند خود را مدیریت کنید؟ (به کارمندان بر اساس نیاز کاری اینترنت اختصاص داده نشده است)

۳. آیا اطلاعات به صورت جزیره ای نگهداری می شود؟ (هر کارمند اطلاعات مربوط را در سیستم خود نگهداری کرده و فضایی برای یکپارچه سازی اطلاعات وجود ندارد)

۴. آیا از سطح دسترسی به اطلاعات کارمندان خود نگرانید؟ (کارمندان به اطلاعاتی دسترسی دارند که موردنیاز نیست و می تواند به سازمان شما آسیب بزند)

۵. آیا نگران آلوده شدن سیستم ها به ویروس ها و از بین رفتن اطلاعات خود هستید؟

۶. آیانیروهای شما دائماً در استفاده از نرم افزارهایی مثل اتوماسیون و حسابداری با مشکل مواجه هستند و عدم پیشرفت کار خود را به این دلیل می دانند؟

۷. آیا دائماً برای استفاده از پرینتر، اسکنر، فکس و سایر دستگاه های به اشتراک گذاشته شده با مشکل مواجه می شوید؟

۸. آیا شرکت پیمانکار فعلی به درستی پاسخگو نمی باشد؟

۹. آیا استراتژی برای آینده IT وجود ندارد؟

۱۰. آیا با شرکت های ارائه دهنده نرم افزار مشکل دارید و ازنظر فنی نمی توانید پاسخگو باشید؟

۱۱. آیا از امنیت شبکه سازمان خود اطمینان ندارید؟

ممکن است شما نیاز به تغییر مجوز فایل ها و یا پوشه های اصلی داشته باشید آیا مجموعه ما به خدمات پشتیبانی شبکه نیاز دارد؟

در مجموع می توان گفت که اگر در هر مجموعه و سازمانی که که بیش از یک سیستم کامپیوتری وجود دارد،نیاز به اشتراک گذاری دیتا می باشد در نتیجه استفاده از شبکه های کامپیوتری ضروری و الزامی است. افزون بر اینکه  اشتراک گذاری سخت افزارهای سازمانی مانند پرینتر ، اسکنر و …. از دلایل اصلی و مهم راه اندازی شبکه در  کسب و کارها میباشد. با فرض اینکه یک سیستم کامپیوتری به تنهایی می تواند مفید باشد، چندین رایانه به صورت شبکه، کارایی  بیشتر و بهینه تری خواهند داشت. میتوان نتیجه گرفت که صرفه جویی در منابع و تجمیع و کنترل اطلاعات از اهداف اصلی راه اندازی شبکه کامپیوتری در سازمان ها و کسب و کارها محسوب می شود.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.